Etiquetes

dijous, 12 de febrer del 2015

DISSENY D'UN TRÍPTIC PER L'EXPOSICIÓ: ELS RASTRES DE L'ALFABET

Amb el programa inDesign vem tenir que maquetar un text i una taula en un tríptic. Vem tenir que afegir imatges i dissenyar-lo perquè fos agradable i resaltés.
Abans de tot vaig fer un seguit d'esbossos de com volia que fos el tríptic però al final no els vaig seguir.




Jo el vaig realitzar de forma horitzontal i estava decorat amb un estampat a la portada interior i contraportada. Vaig utilitzar els mateixos colors per tot el disseny.



A la part de exterior podem veure la portada amb un disseny senzill amb una lletra gran i els extrems decorats amb l'estampat al igual que la contraportada. Quan s'obra el trìptic abans d'anar a l'interior hi ha un pestanya amb una taula que conté informació d'interés de l'exposició.



A la part interior podem veure el text dividit en tres apartats i separat en paràgrafs i columnes. Aquest està acompanyat amb fotos i els extrems decorats amb l'estampat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada