Etiquetes

dijous, 12 de febrer del 2015

DISSENY D'UNA SENYALÈTICA DE LAVABOS

Per realitzar una senyalètica de lavabos primer vaig tenir que escollir un establiment i explicar les seves característiques. També vaig definir les característiques del públic per al qui aniria destinat el disseny.


Després de definir les característiques vaig començar a fer els esbossos de la senyalètica i quan vaig escollir el de unes ombres d'un noi i una noia llegint vaig tenir que seguir un procés per aconseguir-ho.


Els dissenys finals de la senyalètica son l'ombra un noi i una noia asseguts al terra llegint. Són adequats al públic i no es suscita cap mena de dubte a l'hora d'escollir la porta on s'ha d'entrar.


Finalment vaig fer l'aplicació d'aquests senyals a les portes d'uns serveis. Vaig donar a les figures un efecte difuminat per augmentar la sensació d'ombra.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada