Etiquetes

diumenge, 19 d’abril del 2015

DISSENY I ESTAMPACIÓ D'UN SOFÀ

Aquest projecte va consistir en la realització de la maqueta d'un sofà per a mínim dues persones. Primer de tot vaig tenir que definir les característiques que volia que tingués i vaig començar a fer els esbossos. La idea final va ser un sofà dividit en dos mòduls que tenen la forma del ying yang, un blanc i l'altre negre. Anava destinat al vestíbol d'un hotel o balneari, un lloc relaxant on la gent anés a buscar tranquilitat.



Un cop tenia pensat el sofà vaig posar-li el nom "ying yang" per la seva forma i estètica i vaig realitzar el logotip de la marca. Aquest logotip vol transmetre elegància i tranquilitat, utilitzant només blanc i negre, les lletres primes i estretes amb molt interliniat i sense cap ornamentació més que un punt al mig.

El resultat del projecte va ser aquest, un sofà dividit en dues parts que li permeten canviar la colocació per acomplir diferents funcions. Està recobert amb pell, una part blanca i l'altre negre. Tot ell està compost de línies corbes i té el respatller baix.



Com a part final, vaig fer un fotomuntatge per veure com quedaria el sofà al lloc on anava destinat.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada