Etiquetes

dissabte, 18 d’abril del 2015

DISSENY D'UNA SANDÀLIA


Per realitzar la meva sandàlia primer de tot vaig definir les característiques que jo volia que tingues i vaig fer diferents esbossos. La idea que vaig triar finalment va ser una sandàlia inspirada en les espardenyes tradicionals catalanes però fent una versió més moderna i elegant. Vaig utiltizar diferents materials que es mostren a la imatge inferior i vaig adreçar el disseny a un públic jove.


 Aquesta és la representació en perspectiva de la sandàlia final i més a baix està el pla del disseny acotat amb les mides reals de la maqueta.



Una part del procés era la realització d'una marca amb el corresponent logotip per la sabata. LA meva marca és "drilles" que ve del nom "espadrilles" que significa espardenyes en anglés. S'ha fet el nom més curt perquè sigui més fàcil de dir i memoritzar. En el logotip les lletres són elegants i s'uneixen amb un llaç al capdamunt.


El resultat final de tot el procés és aquest, una sandàlia amb plataforma i lligada amb un llaç platejat. Està tota recoberta de bellut i es pot veure la marca de la sabata a la planta i al darrere de la maqueta.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada